loading...
hack my fc
ali khanlaghi بازدید : 10 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان خوبید؟ چند وقتی هست که دارم تو این فروم میامو میرم .تو فرومای زیادی هم بودم ولی خیلیاشون واقعا کلاهبردارن اینم همینجوری نمیگم قسم میخورم .خلاصه میخوام بگم به این سایت احساس دین میکنم واسه همین گفتم این ترفندو بذارم تا شاید یه ذره خیلی کم به دوستان حال داده باشم .

 

 

دوستان من واسه این ترفند زحمات زیادی کشیدم و برای دادن این ترفند یا یه شارژ 1000 تومانی میگیرم یا یه بازیکن بالای 500.

تصمیم با خودتونه فقط یه ایمیل بفرستید که ترفندو بهتون بگم البته نظر خصوصی بفرستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 352